1.  Pirkėjas - fizinis asmuo turi teisę grąžinti Parduotuvėje įsigytą kokybišką Prekę bei atgauti už ją sumokėtus pinigus arba pakeisti Prekę kitomis analogiškomis prekėmis per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės gavimo.

2. Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti prekes ir atšaukti nuotolinę ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį (toliau - Sutartis), turi atsiųsti Pardavėjui užpildytą laisvos formos prašymą, kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.

3. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (su naudojimo instrukcija, jei ji buvo pristatyta su Preke) tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta.

4. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą (įskaitant, bet neapsiribojant 3 punkte nurodytus atvejus), atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.

5. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo 3 ir 4 punktams.

6. Keičiama arba grąžinama Prekė turi būti pristatyta adresu Lazdijų g.4a, Kaunas, jei Prekė buvo pristatyta Pirkėjui per Kurjerį. Jei Prekes Pirkėjas atsiėmė vienoje iš Pardavėjo fizinių parduotuvių Klaipėdoje ar Vilniuje, tai grąžinamas Prekes privalo pristatyti į tą pačią parduotuvę, kurioje Prekės buvo atsiimtos. Kartu su grąžinama Preke turi būti pateiktas „Prekės grąžinimo ar keitimo prašymas“ ir pirkimą Parduotuvėje įrodantis dokumentas (PVM sąskaita faktūra).

7. Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke.

8. Pardavėjas gavęs keičiamą ar grąžinamą prekę per 14 dienų įsipareigoja informuoti Pirkėją, ar prekė atitiko grąžinimo/keitimo kriterijus. Jei grąžinama/keičiama prekė atitinka šiuos kriterijus, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus įskaitant pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. 

9. Tais atvejais, kai prekės yra keičiamos, Pardavėjas įsipareigoja keičiamą prekę pakeisti į bet kurią kitą prekę (-es), kurios (-ių) vertė neviršija keičiamos prekės. Jei keitimo metu susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas privalo sumokėti Pardavėjui tokį kainų skirtumą. Kainų skirtumas yra sumokamas pavedimu į nurodytą Pardavėjo banko sąskaitą.

10. Keičiamų ar grąžinamų prekių transportavimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai Pirkėjui pristatyta prekė neatitinka užsakymo reikalavimų. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.

11. Prekių asortimento, kiekio, atitikimas Užsakymui ir sąskaitai tikrinami Prekių perdavimo Pirkėjui metu. Pirkėjas turi teisę atsisakyti priimti neatitinkančias asortimento ir kiekio, nurodyto Užsakyme ir sąskaitoje, Prekes.

12. Pirkėjui pastebėjus kokybinius neatitikimus, skundai turi būti perduodami Pardavėjui raštu, faksu arba elektroniniu laišku:

12.1. Ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas nuo Prekių pristatymo į vietą, jei defektas ar neatitikimas gali būti atskleistas paprastai apžiūrint arba atlikus elementarų patikrinimą.

12.2. Nedelsiant ir ne vėliau kaip per 1 (vieną) mėnesį nuo Prekių perdavimo Pirkėjui tais atvejais, kai defektas arba neatitikimas gali būti pastebėtas tik atlikus kruopštų patikrinimą ar prekės montavimo metu.

13. Pardavėjas neatsako už defektus ar kitus kokybinius neatitikimus Užsakyme nurodytoms sąlygoms, jeigu jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės.

Product added to compare.